Logo

Mobilbank og netbank i Djurslands Bank

Med Djurslands Banks mobilbank og netbank har du din økonomi lige ved hånden og de mange funktioner giver et godt overblik, og gør det nemt at klare den daglige økonomi.

Skærmbillede af Djurslands Banks mobilbank og netbank

Klar nemt den daglige økonomi

Din mobilbank og netbank indeholder mange nyttige funktioner, som kan gøre det let for dig at klare din daglige økonomi, uanset om du logger ind via app'en på din smartphone eller internetbrowseren på din computer.

  • Lav din egen personlige forside for et hurtigt overblik.
  • Skriv til din rådgiver direkte mobilbanken og netbanken.
  • Scan dine indbetalingskort med dit kamera.
  • Se beskeder og dokumenter fra banken i din indbakke.
  • Investeringer - få overblik over dine investeringer, inspiration til nye investeringer samt køb og salg.
  • Administrer dine betalingskort.
  • Få et overblik og se lånedetaljer over dit realkreditlån i Totalkredit.
  • Beregn omlægning af dit Totalkreditlån.
  • Få et overblik over dine pensionsordninger.
  • Værdier i alt – del overblikket med en eventuel partner og banken før kundemøder.
  • Se dine forsikringer fra Privatsikring.

Hent Djurslands Bank mobilbank

Log på netbank

Hotline er klar til at hjælpe

Har du brug for hjælp, så er bankens hotline klar mandag til fredag fra klokken 8-19 på telefon 8630 3888 eller via mail [email protected].

Netbank Light

Netbank Light er til dig der ikke har netbank eller mobilbank i Djurslands Bank, men som stadig har behov for at have adgang til dokumenter fra banken. Det kan f.eks. være som tidligere kunde i banken.

Læs mere om Netbank Light 


Enkelte funktioner bliver først udviklet senere på året

Der mangler stadig at blive udviklet nogle få funktioner, som du i dag kun kan finde i den nuværende netbank. De vil blive udviklet i løbet af året. Indtil de bliver klar, vil du kunne tilgå den gamle netbank, hvor funktionerne stadig kan tilgås. Du kan finde link til den gamle netbank via menuen til venstre på siden.

Funktioner, der pt. skal findes i den gamle netbank:


Flere muligheder med mobilen

I mobilbanken kan du via notifikationer få hjælp til at holde øje med, hvad der sker på din konto.

Klik på "Indstillinger" i menuen og derefter "Notifikationer".

Besked fra banken
Få en besked, når banken har sendt en besked til dig.

Dokument fra banken
Få en besked, når der er kommet kontoudskrifter, fondsnotaer og opgørelser fra banken

Overtræk
Få en besked, hvis din konto går i overtræk.

Indbetaling
Få en besked, hvis der er indbetalt penge på din konto.

Hvis saldo kommer under
Få en besked, hvis saldoen på en konto kommer under et givent beløb.

Hvis saldo kommer over
Få en besked, hvis saldoen på en konto kommer over et givent beløb.

Gennemført eller slettet handel
Få en besked, når der er gennemført eller slettet en værdipapirhandel.

Se saldoen på din konto, når du er på farten. Du skal bare sende en sms til 1203.

Du får oplyst din saldo på din NemKonto, ved at sende en sms til 1203 med teksten "db saldo". Du kan også skrive et kontonavn eller den første del af kontonavnet i sms-en, f.eks.: "db saldo løn" for at få saldoen på din lønkonto.

De første 10 sms'er pr. måned fra db saldo 1203 er gratis. Herefter koster de 1,00 kr. Der er almindelig opkaldstakst på denne sms-service.

Eneste krav er, at du har registreret mobilnummeret hos os. Du kan se, om mobilnummeret er registreret under ved at klikke på "Profil" i menuen.
Du kan selv registrere eller ændre mobilnummeret i netbank eller mobilbank.


Få svar på de typisk stillede spørgsmål om vores mobilbank og netbank

Du skal være kunde i Djurslands Bank og have NetBank for at kunne benytte MobilBank.

Sådan gør du

Hvis du vil benytter dig af Min Djurslands Bank (mobilbank), kan du downloade appen fra App Store og Google Play. Du skal logge på med MitID og følge anvisningerne til opsætning.

Appen virker på iOS 15 eller nyere og Android 10 eller nyere.

Der ydes support på iOS 15 eller nyere og Android 10 eller nyere.

Du logger på med den adgangskode, du har defineret, eller du kan vælge at bruge touchID eller faceID.

Du kan overføre penge og betale regninger direkte fra ’Til dig’-siden. Vælg ’Overfør og betal’ og skriv det beløb, du ønsker at overføre. Du kan vælge en anden Fra-konto, ved at trykke på den Fra-konto der vises. Når du trykker på ’Vælg modtager’, får du mulighed for at vælge, om du vil overføre til en af dine egne konti, til en anden konto eller betale en regning.

Du kan også starte en overførsel direkte fra en kontooversigt. Tryk på knappen 'Overfør' lige under angivelsen af det beløb du har på kontoen.

Endelig kan du vælge 'Overfør' i menuen i bunden.

Når du scanner en regning, slipper du for at taste oplysningerne selv. Skriv det beløb, du skal betale under ’Overfør og betal’. Når du trykker på ’Vælg modtager’ og herefter ’Betal regning’, kan du i midten trykke på ’Scan regning’. Dit kamera er nu aktivt. Når du holder kamerafeltet hen over den nederste linje på indbetalingskortet, bliver den automatisk scannet.

Vælg ’Faste betalinger’ på ’Til dig’-siden eller under ’Menu’. Tryk på plustegnet i øverste højre hjørne, hvis du er 'nede' i oversigten. Hvis du er i toppen af oversigten klikker du på '+ Opret' knappen.

Nu kan du oprette en fast overførsel eller tilmelding til Betalingsservice.

Vælg ’Menu’ i nederste menulinje og herefter ’Kort’. Vælg det kort, du vil spærre og tryk på ’Spær kort’ under kortet. Du kan selv ophæve spærringen igen inden for 14 dage. Herefter bliver kortet lukket permanent.

Vælg ’Menu’ i nederste menulinje og herefter ’Kort’. Vælg det kort, du vil se pinkoden for og tryk på ’Vis pinkode’ under kortet. Din pinkode bliver nu vist et kort øjeblik. Det er vigtigt, at du sikrer dig, at der ikke er andre, der kigger med, når du får vist din pinkode.

Ja, mobilbanken er sikker at bruge, men der er nogle forholdsregler, som er gode at følge:

  • Vis aldrig din kode til andre – og læg aldrig din mobiltelefon fra dig, når du er logget på.
  • Giv ikke andre adgang til dit nøglekort – lad være med at scanne det ind og gemme det på din computer eller mobil.
  • Har du mistanke om, at din kode er blevet afluret eller opsnappet, så skift din kode med det samme. Se hvordan under ’Glemt kode: Hvordan ændrer jeg koden?’, og ring hurtigst muligt til Hotline på 8630 3888, så I kan vurdere, om din mobilbank skal spærres.
  • Hvis flere har adgang til telefonen med touchID, vil de alle kunne åbne mobilbanken.

Har du mistanke om, at din kode er blevet afluret eller opsnappet, så ring til Hotline på 8630 3888, så spærrer vi din mobilbank.


Netbank Light - din elektroniske postkasse

Med Netbank Light kan du modtage post og se kontoudskrifter fra banken – også selv om du ikke har netbank.

Netbank Light er en ”light” udgave af netbanks indbakke, der giver dig adgang til informationer fra banken i elektronisk form.

Fordele ved Netbank Light

  • Du samler dine dokumenter fra banken i overskuelige mapper, så du nemt kan finde dem igen
  • I netbank Light kan du kommunikere sikkert med din rådgiver
  • Du kan logge på Netbank Light fra alle computere. Du logger ind med MitID
  • Du kan sende eSkat til banken
  • Du kan tilgå pensionsinfo
  • Netbank Light er gratis
  • Du er med til at passe på miljøet, idet du ikke længere modtager kontoudskrifter og andre dokumenter i papir
  • Du kan selv til- og fravælge, om du vil modtage dokumenter i papirudgave
  • Netbank Light er åben det meste af døgnet (undtagen natten mellem lørdag og søndag fra kl. 02.00 – 06.00 og de øvrige nætter fra kl. 03.00 - 05.00)
  • Hvis du tilmelder dig BeskedService, sender vi en sms eller e-mail, når der er nye dokumenter i din Netbank Light.

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte din lokale afdeling, hvis du har spørgsmål til din Netbank Light. Har du tekniske problemer eller problemer med at logge på, kan du kontakte vores hotline på 8630 3888. Log på Netbank Light her